Winkelmandje0
Totaal:€ 0,00
Uw Winkelmandje is leeg!

Dag 1 Koihunt nov 2018

07-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Koihunt nov 2018 dag 1 Na een lange reis vanuit Amsterdam met enige calamiteiten zijn we vandaag opgestaan in ons Hotel in Hiroshima. Helaas moeten we het vandaag doen met de telefoon als camera en video, omdat de koffer waar onze electronica inzit helaas is achtergebleven is Shanghai.. Hopelijk wordt deze donderdag bezorgd in het hotel. {gallery}dag 1 japan 2028 nov:160:230:0:0::Classic{/gallery} Het is...

Dag 2 Koihunt nov 2018

08-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Vandaag was Sakai de eerste kweker doe we gaan bezoeken. Wat een geweldige mooie vissen hier! Stuk voor stuk geweldige bodies en mooie patronen. De prijzen zijn er ook na, maar dit is toch 1 van de kwekers die echt tot de top der top behoort! We hebben hier enkele nissai gebowld. Na enig wikken en wegen toch besloten on...

Dag 3 Koihunt nov 2018

09-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Het is vandaag een bewolkte dag. We rijden als eerste naar Taniguchi voor de vissen die in Azukari hebben gezeten. De meeste hebben een zeer goede ontwikkeling doorgemaakt. De grootste meet nu 56 cm.  De winnaar van dit Azukari project is een kohaku van 55cm. {youtube}v=_iNNV921opE{/youtube} Taniguchi vindt dat deze zich het beste heeft ontwikkeld het afgelopen jaar. Het shiroji en beni zijn...

Koihunt nov 2018 dag 4

10-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Vandaag stond een lange reis voor de boeg van 800 km.. Vroeg vertrokken we richting het noorden van Japan het Niigata gebergte. We wisten dat we aan het eind van de reis nog bij Nagoshi zouden langs gaan. Deze kweker ligt circa 200 km vanaf Niigata en op de route. Dus een uitgesproken kans om langs te gaan. Normaal gesproken...

Koihunt nov 2018 dag 5

11-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Vandaag de eerste dag in Niigata. Het is hier kouder dan in het zuiden, maar dat mag de pret niet drukken. Er is vandaag ook Koishow in Nagaoka. Hier gaan we in de loop van de dag nog even kijken. We rijden eerst naar Yagenji. In het koihuis boven heeft hij bijna alles verkocht dus rijden we een stukje naar...

Koihunt 2018 Nov dag 6

12-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Vandaag alweer dag 6 van de koi hunt. Nog 3 volle dagen en dan vertrekken we alweer naar Nederland. Tijd gaat hier zeer snel. Dus vandaag weer met goede moed op weg naar de kwekers. We zijn veel kwekers langs gegaan maar konden niet vinden wat we zochten, maar bij Aoki hebben we een mooie selectie Nissai gebowld en aangekocht...

Koihunt Nov 2018 dag 7

13-11-2018 Koihunting Nov. 2015

De een na laatste dag alweer hier in Japan. Vandaag een druk schema dus waren vroeg aan het ontbijt. De eerste kweker is Takahashi. Hier kunnen we altijd mooie vissen kopen. Al meerdere vissen die we bij Takahashi hebben gekocht hebben prijzen gewonnen op de koishows. Dus met een goed gevoel gaan we altijd naar deze kweker. Gelukkig had hij...

Koihunt nov 2018 dag 8

14-11-2018 Koihunting Nov. 2015

Vandaag de laatste dag alweer in Niigata. Vroeg rijden we de bergen in richting de Yamabuki kweker Izumiya. Hier hebben we 3 Yamabuki gekocht. Nissan 45-48cm. {gallery}izumiyanov018:135:200:0:0::Classic{/gallery} Daarna nog naar Hirasawa enkele vissen geschept. Deze hebben we in optie gezet. {gallery}hira:135:200:0:0::Classic{/gallery} Bij Maruboshi hebben we een zeer mooie HQ show vis gekocht voor een klant. Ze is 2 jaar en blijft nog een jaar...